про надання послуг з аутсорсингу
м. Київ
«__» січня 2024 року
Товариство з обмеженою відповідальністю надалі «Замовник», в особі
Директора _____________, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та
Фізична особа – підприємець_______________, яка діє на підставі Виписки з
єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- дата запису____________, що іменується надалі
«Виконавець», з іншої сторони,
що далі іменуються окремо «Сторона», а разом - «Сторони»,
уклали цей Договір про нижченаведене:
1. Предмет Договору
1.1. Виконавець бере на себе зобов’язання надавати Замовнику послуги, що
включають:
1.1. Виконавець бере на себе зобов’язання надавати Замовнику послуги, що
включають:
• контроль за правильністю та своєчасністю сплати обов’язкових платежів і податків Замовника;
• підготовку та надання Замовнику платіжних документів (платіжок) для сплати податків і зборів;
• подання звітності Замовника до відповідних державних органів на підставі банківських виписок та інших
первинних документів, які надає Замовник;
• консультування з питань оподаткування, бухгалтерського обліку та пов’язаних із цим аспектів діяльності
Замовника як фізичної особи-підприємця.
1.2. Виконавець надає послуги на підставі документів, які Замовник надає
у встановлені терміни.
2. Обов’язки Сторін
2.1. Обов’язки Виконавця:
2.1.1. Забезпечувати підготовку платіжних документів для сплати податків
Замовника на підставі отриманих банківських виписок.
2.1.2. Подавати звітність Замовника до відповідних органів у встановлені
законодавством терміни.
2.1.3. Надавати Замовнику консультації щодо строків сплати податків,
зборів та заповнення звітності.
2.1.4. Повідомляти Замовника про виявлені помилки чи недоліки у
документах, наданих для виконання обов’язків за цим Договором.
2.2. Обов’язки Замовника:
2.2.1. Своєчасно надавати Виконавцю банківські виписки, первинні
документи, реєстраційні та інші документи, необхідні для виконання умов цього Договору.
2.2.2. Надавати Виконавцю лише достовірні, повні та належним чином
оформлені документи, що відповідають чинному законодавству України.
2.2.3. Своєчасно сплачувати вартість послуг Виконавця відповідно до умов
Договору.
2.2.4. Негайно повідомляти Виконавця про зміни у своїй діяльності, що
можуть вплинути на виконання зобов’язань Виконавцем (зміна банківських реквізитів, реєстраційних даних
тощо).
3. Вартість послуг та порядок розрахунків
3.1. Щомісячна вартість послуг Виконавця становить _______ грн (_________
гривень), без ПДВ.
3.2. Замовник здійснює оплату послуг на підставі Акту приймання-передачі
наданих послуг, який складається Виконавцем щомісяця.
3.3. Оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту
підписання Акту приймання-передачі послуг.
4. Відповідальність Сторін
4.1. Замовник несе відповідальність за недостовірність або неповноту
наданих документів.
4.2. Виконавець не несе відповідальності за санкції, що виникли у
Замовника внаслідок несвоєчасного надання документів, необхідних для підготовки звітності чи платіжних
документів.
5. Строк дії Договору
5.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє
до «__» ___________ 202 року, якщо інше не передбачено домовленістю Сторін.
5.2. Кожна із Сторін має право розірвати Договір, письмово повідомивши
іншу Сторону за 20 календарних днів.
6. Інші умови
6.1. Усі зміни та доповнення до цього Договору оформлюються у письмовій
формі та підписуються обома Сторонами.
6.2. Сторони зобов’язуються дотримуватися конфіденційності інформації,
отриманої під час виконання Договору.
7. Реквізити та підписи Сторін
Виконавець
ФОП ____________
ЄДРПОУ: _________
Банківські реквізити: ___________
Підпис: _______________
Замовник
ТОВ «__________»
ЄДРПОУ: _________
Юридична адреса: ___________
Підпис: _______________